„Kąpiel po alkoholu to brak wyobraźni”

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
26 lipca 2016

Samorząd Województwa Zachodniopomorskiego realizuje kampanię promującą trzeźwy wypoczynek nad wodą. W Polsce blisko 30% utonięć związanych jest ze spożywaniem alkoholu.

Celem kampanii jest propagowanie trzeźwości i ukazanie zagrożeń i negatywnych skutków spożywania alkoholu podczas wypoczynku nad i na wodzie. Kampania polega na ekspozycji w sezonie letnim plakatów oraz billboardów promujących trzeźwy wypoczynek nad wodą. Kampania promowana będzie również na kąpieliskach poprzez skrzydła reklamowe z hasłem kampanii a także na ekranach zamontowanych  w szynobusach Przewozów Regionalnych. Pakiety z materiałami promocyjnymi zostaną wysłane do gmin województwa zachodniopomorskiego leżących w pasie nadmorskim oraz na kąpieliska przy wodach śródlądowych.

Galeria

  • Powiększ zdjęcie Plakat kampanii „Kąpiel po alkoholu to brak wyobraźni”

    Plakat kampanii „Kąpiel po alkoholu to brak wyobraźni”