Przypomnienie dla przedsiębiorców prowadzących sprzedaż napojów alkoholowych
Przypominamy, iż do dnia 31 stycznia 2022 r. należy złożyć oświadczenie o wartości sprzedanego alkoholu w roku 2021 i dokonać opłaty za zezwolenia w 2022 r. Termin ten jest nieprzekraczalny, a spóźnienie skutkuje koniecznością dokonania opłaty dodatkowej, a nawet wygaśnięciem (utratą) zezwolenia.
W związku z obecną sytuacją epidemiczną w kraju, uprzejmie informujemy, że złożenie oświadczenia i dokonanie opłaty za zezwolenia na sprzedaż alkoholu można załatwić bez konieczności osobistej wizyty w Urzędzie Miejskim w Moryniu.
Oświadczenie o wartości sprzedanego alkoholu w 2021 r. można złożyć w jeden z następujących sposobów:
- za pośrednictwem poczty – można wysłać wypełniony i podpisany druk oświadczenia listem poleconym na adres: Urząd Miejski w Moryniu, Plac Wolności 1; 74-503 Moryń,
- poprzez wrzucenie wypełnionego i podpisanego egzemplarza oświadczenia do urny (skrzynki nadawczej) stojącej w Urzędzie Miejskim w Moryniu,
- za pośrednictwem platformy ePUAP, z wykorzystaniem podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego – /1v326jtiip/skrytka
- drogą mailową, poprzez wysłanie zeskanowanego oświadczenia na adres:
um@moryn.pl w takiej sytuacji, proszę pamiętać o konieczności dostarczenia do Urzędu Miejskiego w Moryniu również oryginału oświadczenia– pocztą lub poprzez wrzucenie do urny;
Jednocześnie uprzejmie przypominamy, że 29 i 30 stycznia to dni wolne od pracy zatem prosimy, aby nie odkładać złożenia oświadczenia na ostatnią chwilę, gdyż w związku z aktualną sytuacją epidemiczną, czas oczekiwania na odpowiedź z Urzędu może się wydłużyć.
WAŻNE INFORMACJE:
- Oświadczenie powinno być podpisane czytelnie przez przedsiębiorcę lub osobę posiadającą stosowne pełnomocnictwo w aktach sprawy.
- Numer rachunku bankowego, na który należy dokonać wpłaty 80 9370 1046 0300 0648 2003 0007 .
W tytule przelewu prosimy wpisać: opłata za zezwolenia sklep/lokal przy ul.